BEST BUY !!!


** DTRIM SLIM N DETOX - RM60
** VITALISS CANDY WHITENING - 2 BTL RM150 (FREE GIFT)
** MAHARANI - RM88 + RM6 postage
** SABUN MARINE ESSENCE (CERAH KETIAK) -
3 KETUL RM87 + RM6 postage
** MINERAL COFFEE (TANPA KAFEIN) = RM23.50 + RM6 postage
** MIRACLE SLIMMING COFFEE -RM50
** MAIXARA C-SENTIAL - RM50
** FIT UP 3 KOTAK + FREE SHAKER - RM150
** FEMININ WASH SUSUK DARA - RM48
** MEDICATED DEEP HEAT LOTION SUSUK DARA - RM48
** ADVANCE BEAUTY SET - RM70
** BEAUTY CREAM(rawatan untuk jeragat) - RM35

dan semua produk kat sini

nak dpt arge ni? mudah saje.. click as our follower n LIKE http://www.facebook.com/AsiaManisShop

BLUEBERRY COLLAGEN

Blueberry 3000mg Collagen For Each Sachet .. Kacip Fatimah .. Pueraria Mirifica .. White Fungus .. Vitamin C





TESTIMONI CHANTIQUE COLLAGEN






TESTIMONI - MASALAH KEPUTIHAN, WARNA KULIT TAK SEKATA, BINTIK2 MERAH PADA MUKA -  Norakinah, Amanjaya 0124513744(TERBARU)

Saya mengalami masalah keputihan , warna kulit tak sekata , bintik - bintik merah pada muka. Ramai kawan-kawan telah mencuba produk ini. Membuatkan saya pun tertarik ingin mencubanya.Dalam masa 1 minggu sahaja perubahan telah berlaku.Keputihan sudah tiada,warna kulit kelihatan cerah,lembap dan sekata.Bintik-bintik merah pada muka beransur hilang.Saya akan terus menggunakan produk ini.Terima kasih chantique collegen.


TESTIMONI - KULIT SEMAKIN HALUS, PARUT JERAWAT SEMAKIN PUDAR -  Ayu, Pasir Gudang 0177026619 (TERBARU)




___________________________________


TESTIMONI - JERAGAT SEMAKIN PUDAR, WAJAH SEMAKIN CERAH -  Leha, Kota Tinggi 0127782013 (TERBARU)



__________________________________________________

TESTIMONI - KULIT WAJAH SEMAKIN GEBU, ANJAL, BERSERI, JERAGAT TIADA LAGI -  Normala PD 0173072865 (TERBARU)



 ______________________________________________


TESTIMONI - JERAWAT HILANG, BEKAS JERAWAT PUDAR, KULIT CERAH, ANJAL, BERSERI TIDAK LAGI KUSAM, BERTENAGA, HUBUNGAN SUAMI ISTERI JD INTIM, PENAMPILAN PENUH KEYAKINAN -  Lina 0125872722 (TERBARU)

Kesan Penggunaan Chantique Collagen telah melengkapkan lagi penampilan saya. Sebelum menggunakan cc collagen saya sering ditumbuhi jerawat dan kulit wajah nampak kusam. Tetapi setelah menggunakan cc collagen jerawat sudah tidak kelihatan lagi, bekas-bekas jerawat pun semakin pudar dan kulit wajah  saya juga tidak lagi nampak kusam. 

Kulit wajah saya kelihatan cerah, anjal dan semakin berseri. Ramai rakan-rakan yang bertanya tentang perubahan wajah saya yang amat ketara. Selain itu juga cc collagen memberi kebaikan kepada tubuh badan saya agar lebih bertenaga dan sihat. 

Ianya juga merapatkan lagi hubungan intim antara saya dan suami saya.  Saya juga pernah menggunakan produk collagen  lain yang jauh lebih mahal  tetapi saya amat berpuashati dengan cc collagen kerana  hasilnya yang  amat berkesan dan lebih menjimatkan. Cc collagen memantapkan lagi penampilan saya serta menambahkan lagi keyakinan saya bila berhadapan dengan rakan-rakan serta pelanggan. 

Cubalah sendiri untuk mengalami perubahan yang pasti setiap wanita ingini. Saya amat berpuashati. Terima kasih Cc Collagen!!!!!



TESTIMONI CHANTIQUE COLLAGEN


__________________________________________________

TESTIMONI - MASALAH ULAT AIR, BADAN RASA BERTENAGA, PERUBAHAN POSITIF PADA BENTUK BADAN DAN KULIT MUKA - Neeta 016-9590911  (TERKINI)

Sebelum ini makan ubat, sapu krim gatal, tak ada perubahan. Ikhtiar cara kampung pun  tak kurang rasa gatal. Tangan, kaki dan jari yang kena‘ulat air’ ni rasa sangat tak selesa dan memeningkan, berair je. Terpaksa pakai glove bila nak membasuh pinggan dan pakaian.
Selepas minum jus blueberry collagen yang adik ipar saya syorkan,  rasa gatal dah takde, ‘Ulat air’ pun semakin mengering dan menunjukkan perubahan yang sangat baik. Baru habis sekotak, dah rasa lebih selesa sekarang. Ni nak teruskan minum sampai ‘ulat air’ ni betol-betol baik. Tak pernah rasa ‘sebebas’ ni. Badan semakin bertenaga, dan paling best bila dah ramai yang menegur perubahan pada muka dan bentuk badan. Suami pun bertambah-tambah sayang ! hihi, terima kasih kat adik  yang mengesyorkan jus chantique collagen ni. Hebat dan berkesan tanpa memudaratkan.

 ____________________________________________


TESTIMONI - MASALAH JERAWAT, PARUT JERAWAT, WARNA KULIT TIDAK SEKATA, KULIT MUKA SEMAKIN HALUS, CERAH - Pn Ida 017-5079192  

Sebelum ... 


 

Kesan Penggunaan Chantique selepas 1 bulan setengah - Saya mempunyai masalah jerawat, parut, kulit tak sekata dan kasar pada wajah. Pelbagai cara dan produk telah saya gunakan, tetapi kecewa akhirnya sehingga saya diperkenalkan dengan "Chantique Blueberry Collagen Drink" oleh rakan saya yang juga mengamalkan minuman ini. Kulit beliau memang cerah berseri, halus dan sekata. Saya telah minum produk ini lebih kurang satu setengah bulan dan hasilnya
memang memuaskan dan amat berkesan. Lihat wajah saya sekarang.....Halus, cerah
sekata dan jerawat kering serta parut pudar. terima kasih Chantique Blueberry Collagen Drink. 

Selepas ...



__________________________________________________


TESTIMONI - KULIT SEMAKIN CERAH, GEBU, LEMBAP, HALUS, PEMBUANGAN LAWAS HANYA DALAM MASA 5 HARI - Pn Rokiah (Sg Petani) - 012-5418595 (UPDATED)

Dengar je produk collagen, bagi saya biasa saje. Saya pernah mencuba berbagai-bagai produk colagen jenama lain. Dalam masa 10 hingga 14 hari baru nampak kesannya. Tapi selepas saya tengok iklan Blueberry Chantique Collagen di akhbar Kosmo, teringin nak mencuba juga. Menakjubkan selepas 5 hari saja meminumnya, kulit saya kelihatan cerah halus, gebu dan lembap serta pembuangan jadi lawas. Teguran dari kawan-kawan yang kulit saya nampak cerah, halus membuatkan saya lebih yakin dan berpuashati. 

Hari ini genaplah sebulan saya mencuba produk chantique collagen. Jika dlm masa 5 hari,kulit saya nmpk cerah, halus, gebu dan lembab ..  masuk hari yg ke 8, lagi perubahan positif saya sedari .. Setelah memakai bra seharian , garisan2 halus pada payudara sudah tiada lagi . Selain itu Chantique juga baik untuk penglihatan, keputihan, lawas, menguatkan akar rambut dan merapatkan lagi keintiman. Saya akan terus menggunakan produk ini. terima kasih chantique collagen. Harganya pun berpatutan.



 __________________________________________


TESTIMONI - CUP BREAST PENUH, RASA BERTENAGA, RESDUNG BERKURANGAN, KULIT MUKA SEMAKIN CERAH & HALUS - Fasihah (KL) 

Selepas 10 hari penggunaan Chantique Collagen, Cup Breast menjadi penuh.. Badan rasa lebih bertenaga. Jika dahulu bangun pagi mesti bersin disebabkan resdung, tapi sekarang bangun pagi tak bersin dah. Kulit muka pun rasa semakin cerah dan halus hehe

__________________________________________________


TESTIMONI - MUDAH LESU, KULIT KUSAM WALAUPUN SELEPAS MAKE-UP, TAPAK KAKI KEMATU, PERUT BUNCIT

Sebelum ... 




Kesan Penggunaan Chantique Collagen Selepas 10 Hari - Badan semakin ringan dan menjadi semakin bertenaga, tidak mudah lesu seperti sebelum ni, toner kulit muka tampak lebih terserlah dengan menggunakan make-up yg sama, perut semakin kempis, kaki yang berkematu sudah berkurangan

Selepas ..  



 ___________________________________________


TESTIMONI - MASALAH KULIT MUKA BERJERAWAT

Sebelum ...





Kesan Penggunaan Chantique Collagen Selepas 10 Hari - Jerawat yang naik cepat kering dari biasa. Akan meneruskan Chantique Collagen ini agar parut jerawat menjadi pudar ... 


Selepas ...






CHANTIQUE COLLAGEN ... 3000mg Fish Collagen Dalam Setiap Sachet !!!





RM68 (10 gm x 12 sachets) sekotak
3 kotak RM180 (Wanita Sahaja)

Anyys Beauty mengorak setapak langkah lagi melalui penghasilan produk collagen terbaru untuk kecantikan wanita setelah berjaya menghangatkan pasaran melalui produk pelangsingan Fit-Up dan Stayfit ..

Chantique Collagen merupakan produk berbentuk jus minuman enak berperisa Blueberry. Ia diperkayakan lagi dengan kombinasi Fish Collagen Gred A, Pueraria Mirifica, White Fungus, Ascorbic Acid yang pasti memberikan kesan yang memuaskan pada kulit anda

Chantique Collagen mengandungi :-
Fish Collagen (95% Protein)
  • Membantu  mencantikkan, menghaluskan, dan menganjalkan kulit, 
  • Mengurangkan garisan halus, kedutan dan masalah pigmentasi pada kulit,
  • Melembab dan mencerahkan kulit
  • Memberi kebaikan pada kuku dan rambut

Pueraria Mirifica 
  • Memperbaiki kadar hormon estrogen
  • Menghaluskan, menegangkan dan menganjalkan kulit
  • Membantu mencegah jerawat pada muka dan badan
  • Menganjalkan semula punggung dan payudara
  • Memontokkan payudara agar kelihatan lebih kemas dan padat
  • Anti kanser

White Fungus Extract 
  • Mengekalkan kelembapan kulit
  • Mencerahkan kulit
  • Membantu mengawal berat badan
  • Membantu melindungi usus pesakit gastrik
  • Mengatasi masalah sembelit


Kacip Fatimah  
  • Membantu merapatkan otot-otot rahim
  • Memberi kehebatan dalam hubungan suami isteri
  • Melancarkan perjalanan dan kitaran haid
  • Mengurangkan senggugut
  • Melambatkan monopous
  • Meningkatkan fungsi seksual
Ascorbic Acid (Vit C 99%)
  • Membantu tubuh menghasilkan collagen secara semulajadi - struktur protein yang diperlukan untuk memelihara kesihatan gigi, tulang, gusi, tulang rawan, pelapis sendi, kulit dan pembuluh darah
  • Merupakan anti oksida yang baik untuk mengelakkan kerosakan sel badan akibat dari serangan radikal bebas

Stevia Extract 


  • Pemanis rendah kalori
  • Membantu mengawal keseimbangan gula dalam darah dan menyokong pankreas
  • Meningkatkan fungsi pencernaan
  • Mempercepatkan pemulihan kesakitan ringan

Blueberry Powder 
  • Membantu mengawal tekanan darah tinggi
  • Mengurangkan risiko stroke
  • Mengandungi zat besi untuk peningkatan pembentukan darah
  • Mengurangkan risiko pembentukan batu ginjal
NOTA :
  • Bancuhkan 1 sachet Chantique Collagen ke dalam 120ml air suhu bilik.
  • Utk kesan maksimum, diambil sebelum tidur
  • Waktu period disarankan untuk berhenti seketika pengambilan collagen ini bagi mengelakkan gangguan pada cycle period. Mula mengambil semula pada hari pertama suci (Cara yang terbaik)
  • Untuk WANITA SAHAJA. Wanita mengandung tidak boleh mengambil produk ini